piątek, 14 listopada 2014


Nasza kampania wyborcza dobiegła końca, więc by zdążyć przed ciszą wyborczą chcemy podziękować Wam mieszkańcy i wyborcy z naszych okręgów. Jesteśmy przekonani, że podjęliśmy wystarczające działania, by przekonać Was do wyjścia z domu w dniu 16 listopada i oddania głosu właśnie na nas. Wszyscy osobiście staraliśmy się dotrzeć z ulotkami do Waszych domów. Nie zawsze było to możliwe wtedy ulotkę zostawialiśmy w skrzynce pocztowej, za co przepraszamy. Spotkania z Wami były okazją nie tylko do osobistego poznania, ale także by wysłuchać Waszych uwag i propozycji dotyczących polepszenia bytu wszystkich mieszkańców naszej małej ojczyzny. Oprócz ulotek były dwa filmiki - pierwszy zachęcający do udziału w wyborach i przedstawiający jak głosować, drugi prezentujący nasz program wyborczy i nas jako kandydatów do Rady Gminy.
Na koniec w wielu miejscach naszej wioski pojawiły się nasze wspólne plakaty. Jak może zauważyliście nasze działania były wspólne - jeden program, wspólny film i plakaty. Jesteśmy różni - co widać :) ale uważamy, że dla dobra Komprachcic powinniśmy działać razem. Tak też chcemy działać w radzie, jeśli oczywiście Wy wyborcy tak zdecydujecie.
Poniżej nasze indywidualne podziękowania :
 
Startując do wyborów na Radną Gminy Komprachcice nie spodziewałam się, że czas przedwyborczy będzie okazją do wielu interesujących spotkań. Chodząc od drzwi do drzwi mieszkańców mojego okręgu wyborczego starałam się przedstawić swoją osobę i sprawy, którymi chciałabym się zająć jako radna. Moim celem było również poznanie Was - moi wyborcy. Dziękuję Wam za ciepłe przyjęcie i za to, że podzieliliście się ze mną uwagami dotyczącymi naszego miejsca zamieszkania. Często Wasze propozycje były zbieżne z tym co zawarłam w moim programie wyborczym. Niestety nie wszystkich zastałam w domu więc nie udało mi się z każdym porozmawiać. Mam jednak nadzieję, że niezależnie od tego czy zostanę radną, będziemy mieli okazję razem pracować dla dobra naszej wioski. 
                                                                                                    
                                                                                                     Agnieszka Zyzik

Pierwsza moja wizyta u wyborców z mojego okręgu, dzwonek do drzwi, serce w gardle i… poznałem przemiłą rodzinę, byłą Radną z Komprachcic. Potem chodząc od drzwi do drzwi uświadomiłem sobie, że mamy naprawdę bardzo życzliwych mieszkańców. Zawsze zostałem obdarzony uśmiechem i dobrym słowem. Może sprawiło to właśnie to, że byłem osobiście u każdego mieszkańca z mojego okręgu wyborczego (którego zastałem w domu). Dziękuję za tak dobre przyjęcie. To od Was teraz moi wyborcy zależeć będzie czy zostanę radnym a ode mnie będzie zależeć abym w razie wyboru do rady, tego zaufania nie zawiódł.  Jedno mogę obiecać na 100% – dalej będę drążył i dociekał :) niezależnie od wyników wyborów – Dziękuję. 
                                                                                                     Krzysztof Szopa

Okres  przedwyborczy to pracowity czas dla kandydatów, zwłaszcza jeśli chce się osobiście spotkać i porozmawiać z wyborcami o sprawach naszej gminy. Nie zawsze jednak było to możliwe, więc przepraszam z góry wszystkich, którzy moją ulotkę znaleźli w skrzynce.
Dziękuję za miłe przyjęcie, za Państwa spostrzeżenia dotyczące obecnej sytuacji w naszej gminie oraz za pozytywne opinie o mojej dotychczasowej działalności. Dziękuję za zaufanie, jakim mnie Państwo obdarzyli wybierając na Radną Gminy Komprachcice w mijającej kadencji. Nie zmarnowałam tego czasu i pracowałam dla Was, choć nie wszystkie cele, jakie sobie postawiłam zostały spełnione. Dziękuję też Agnieszce i Krzyśkowi za współpracę. Jestem przekonana, że sprawdzą się jako samorządowcy. Takich ludzi otwartych, zaangażowanych i odpowiedzialnych potrzeba  jako radnych ! Niezależnie od wyniku wyborów mogę Wam obiecać, że będę pracować dla poprawy bytu mieszkańców naszej gminy i promować to miejsce jako wymarzone na dom. 

                                                                                                      Anna Bodzioch

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami czytelników naszego bloga. Nie ponosimy odpowiedzialności
za ich treść. Zapraszamy wszystkich do dyskusji. Informujemy jednak, że komentarze nawołujące do przemocy, obrażające inne osoby, zawierające określenia uważane powszechnie za obelżywe lub wulgarne, będą usuwane. Będziemy szczęśliwi, jeżeli osoby uważające wprowadzenie dobrych zwyczajów za cenzurę, znajdą inne miejsce
do dyskusji w Internecie. Jeżeli którykolwiek z wpisów łamie dobre obyczaje, proszę zawiadom nas o tym -
blog.komprachcice@gmail.com

Subscribe to RSS Feed Blog o Komprachcicach napisz do nas maila! 1% dla potrzebujących